Artinya Teenage Dirtbag | Wheatus

Her name is Noel
Namanya Noel

I have a dream about her
Aku bermimpi tentangnya

She rings my bell
Dia memencet bel rumahku

I got gym class in half an hour
Aku sedang ikut kelas senam

Oh how she rocks
Oh betapa ia mendebarkan

In Keds and tube socks
Memakai sepatu dan kaus kaki panjang


But she doesn't know who I am
Tapi ia tak tahu diriku

And she doesn't give a damn about me
Dan ia tak peduli padaku

Cause I'm just a teenage dirt bag, baby
Karena saya hanya dewasa awut-awutan, kasih

Yeah I'm just a teenage dirt bag, baby
Yeah saya hanya
remaja awut-awutan, kasih
Listen to Iron Maiden, baby, with me, Oh
Dengarlah Iron Maiden, kasih, bersamaku, oh


Her boyfriend's a dick
Pacarnya berandalan

He brings a gun to school
Dia membawa pistol ke sekolah

He'd simply kick my ass if he knew the truth
Dia niscaya kan menghajarku kalau ia tahu yang sesungguhnya

He lives on my block
Dia tinggal satu gang denganku

And drives an I-Roc
Dan mengendarai I-Roc

And he doesn't know who I am
Dan ia tak tahu diriku


And he doesn't give a damn about me
Dan ia tak peduli padaku

Cause I'm just a teenage dirtbag baby
Karena saya hanyalah seorang
remaja awut-awutan
Yeah, I'm just a teenage dirtbag baby
Yeah, saya hanyalah seorang
remaja awut-awutan
Listen to Iron Maiden, baby, with me, Oh
Dengarlah Iron Maiden, Kasih, bersamaku

Oh yeah, dirt bag
Oh yeah,
awut-awutan

No she doesn't know what she's missin'
Dia tak tahu apa yang dilewatkannya

Man I feel like mold
Aku merasa kolam patung

It's prom night and I am lonely lo and behold
Ini malam pesta dan saya kesepian, lihatlah

She's walkin' over to me this must be fake
Dia berjalan ke arah, ini niscaya cuma mimpi

My lip starts to shake
Bibirmu mulai gemetar


How does she know who I am?
Bagaimana ia dapat tahu diriku?

Why does she give a damn about me?
Mengapa ia peduli padaku?

She said "I've got two tickets to Iron Maiden, baby"
Dia bilang "aku punya dua tiket ke konser Iron Maiden, kasih"

Come with me Friday, don't say maybe
Nontonlah denganku hari Jumat, sangat bilang mungkin

I'm just a teenage dirt bag, baby, like you ooh
Aku hanya
remaja awut-awutan, kasih, menyerupai dirimu
Ooh yeah, dirt bag
Ooh yeah,
awut-awutan
No she doesn't know what she's missin'
Tidak, ia tak tahu apa yang dilewatkannya

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel