Artinya Hangover | Taio Cruz Feat. Flo Rida

[Taio Cruz - Hook]
I got a hangover, wo-oh!
Pusing kepalaku
I've been drinking too much for sure
Aku minum terlalu banyak
I got a hangover, wo-oh!
Pusing kepalaku
I got an empty cup
Cangkirku sudah kosong
Pour me some more
Tambahkan lagi
So I can go until I blow up, eh
Agar dapat kulanjutkan sampai saya meledak
And I can drink until I throw up, eh
Dan saya dapat terus minum sampai muntah
And I don't ever ever want to grow up, eh
Dan saya tak ingin bertambah dewasa

I wanna keep it going, keep keep it going, going, going, going....
Aku ingin terus begini

[Taio]
I got a little bit trashed last night, night
Semalam saya memang agak urakan
I got a little bit wasted, yeah yeah
Semalam saya memang agak seenaknya
I got a little bit mashed last night, night
Semalam saya memang agak kacau
I got a little shhh faced it, yeah yeah
Semalam saya memang menyebalkan

Oh oh oh oh oh
I'm on the roof
Aku di atap
If you don't know
Jika kamu tak tahu
Well now you know
Kini kamu tahu

[Taio Cruz - Hook]

[Flo Rida - Rap]
Drink up, cause a body in a body til you ride, I'd do it
Minumlah, alasannya ialah badan tetap di dalam badan sampai kamu naik, kan kulakukan
End up on the floor with cameraman you clueless
Berakhir di lantai dengan kameraman yang tak kamu kenal
Officer oh What the hell you're doing
Pak polisi oh apa yang sedang kamu lakukan
Stopping it, trouble it, you know you know what? come again
Menghentikannya, mengacaukannya, tahukah kau? Datanglah lagi
Give me Henn, give me gin, give me liquor, give me champagne
Beri saya Henn, beri saya gin, beri saya arak, beri saya sampanye
Bubbles til the end
Mabuk sampai tamat waktu
What happens at the leather, if you inspired it til I'm ten
Apa yang terjadi di kulit, jia kamu terinspirasi sampai saya berusia sepuluh tahun
Like oh my homie Taio, we can all sip again
Seperti oh temanku Taio, kita dapat menyeruput lagi
Again and again
Dan lagi
Wasted so much, irrelevant
Berboros ria, tak relevan
We're kicked to the head, who's selling it
Kita ditendang telak, siapa yang menjualnya
I got the hang of it, that's my limousine
Aku pusing, itu limousinku
Don't mean like I said, I'm too intelligent
Maksudnya tidak ibarat yang kukatakan, saya terlalu pintar
A little jack can't hurt this veteran
Dongkrak kecil takkan mampu melukai veteran ini
I show up but I never throw up, so let the drinks go up, go up
Aku akan muncul namun takkan pernah muntah, maka mari minum

[Taio Cruz - Hook]

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel