Artinya Let Me Fall For You | David Cook

I was wrong I was wrong
Aku memang salah
Thinking my heart could be a poem
Mengira hatiku dapat jadi puisiI was strong I was strong
Aku kuat
When I had a reason to hold on
Saat ada alasan bagiku bersandar
Let me fall let me fall for you
Biarkan saya jatuh cinta padamu
Let me fall for you
Biarkan saya jatuh cinta padamu

Don't look down don't look down
Jangan sepelekan
But now it's too late to take it slow
Namun sekarang terlambat sudah untuk pelan-pelan
Turn around Turn around
Berbaliklah
Give me a reason to let go
Beri saya alasan untuk ungkapkan
Let me fall let me fall for you
Biarkan saya jatuh cinta padamu
Let me fall for you
Biarkan saya jatuh cinta padamu

CHORUS
It's over it's over
Usai sudah
I'm hanging by a thread
Aku dalam kegentingan
Those are words you never said
Itu ialah kata-kata yang tak pernah kamu ucapkan
I'm going under so tell me what to do
Aku karam maka katakanlah apa yang harus kulakukan
I've got nothing to hold onto
Aku tak punya pegangan
Let me fall for you
Biarkan saya jatuh cinta padamu

All the time All the time
Sepanjang waktu
You are the one that got me through
Kaulah orang yang membuatku bertahan
Like a sign like a sign
Seperti sebuah pertanda
You were the voice that knew the truth
Engkau ialah bunyi yang tahu kebenaran
Let me fall let me fall for you
Biarkan saya jatuh cinta padamu
Let me fall for you
Biarkan saya jatuh cinta padamu

BRIDGE
(Let me fall like a plane out of the sky
(Biarkan saya jatuh ibarat pesawat dari langit
Let me crash let me burn my heart out
Biarkan saya menabrak, biarkan hatiku terbakar
Let me learn to fly)
Biarkan saya mencar ilmu terbang)

(2x)
CHORUS
BRIDGE

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel